09162426412
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    انواع کیک و طرز تهیه کیک خوشمزه

    یکشنبه, 06 خرداد,1403

    انواع کیک بروانی

    براونی یکی از انواع کیک و شیرینی شکلاتی نسبتا خیس است که بافت نرم و فوق العاده لذیذ دارد. در ادامه می‌توانید با انواع کیک براونی آشنا شوید.

    ۱- کیک براونی شکلاتی

    طرز تهیه کیک براونی کافی شاپی | آموزش بسیار ساده و سریع

    کیک براونی شکلاتی یکی از خوشمزه‌ترین و ساده‌ترین انواع کیک‌های براونی است که به راحتی و با کمترین مواد می‌توانید در خانه درست کنید. برای آماده کردن سس کیک براونی باید سفیده‌های تخم مرغ، شکلات تلخ یا شیری یا ۷۰% که به روش بن ماری آب شده را با کره آب شده مخلوط کنید.

    ۲- کیک براونی خرما و گردو مجلسی

    طرز تهیه کیک خرما خوشمزه و مجلسی به روش کافی شاپی

    کیک براونی خرما در لیست انواع کیک‌های براونی است که طعم فوق‌العاده‌ای دارد. از میان براونی‌های موجود، براونی خرما و گردو یکی از محبوب‌ترین‌هاست چون علاوه بر طرز تهیه راحت، پر از خواص مفید است و حسابی می‌توانید از طعم آن لذت ببرید.

    ۳- کیک براونی ردولوت قرمز

    طرز تهیه کیک ردولوت خوشمزه و مخصوص به روش کافی شاپی

    براونی ردولوت یکی از انواع کیک‌های خوشمزه است که در لیست انواع کیک براونی قرار دارد. کیک براونی ساده، شکلاتی، خیس، مغزذار، دبل چاکلت و البته کیک براونی ردولوت از جمله محبوب‌ترین انواع کیک و شیرینی در سرتاسر دنیاست. کیک براونی ردولوت یکی از خوش‌رنگ‌ترین کیک‌های عصرانه است و به‌خاطر رنگ و مزه خوشایندش، همیشه محبوب است.

    ۴- کیک براونی پرتقال و بادام

    طرز تهیه کیک پرتقالی | نکات کلیدی درست کردن این کیک ساده و کم‌زحمت - همشهری  آنلاین

    براونی یکی از انواع کیک‌های نرم و شکلاتی فوق‌العاده پرطرفدار است که طعم آن در کنار پرتقال و بادام به طرز شگفت‌انگیزی لذیذ می‌شود. درست کردن این کیک که در لیست کیک‌های خوشمزه خانگی قرار دارد بسیار راحت است.

    انواع کیک خیس

    کیک‌های خیس از خوشمزه‌ترین انواع کیک هستند که به دلیل بافت نرم و ظاهر اشتها برانگیزی که دارند، بسیار پرطرفدار هستند. معمولاً طرز تهیه انواع کیک خیس با کیک‌های معمولی و ساده متفاوت است. در ادامه می‌توانید با طرز تهیه انواع کیک خیس آشنا شوید.

    طرز تهیه چیز کیک قهوه خوشمزه و کافی شاپی با سس شکلاتی

    ۵- کیک خیس خرمالو و گردو

    طرز تهیه چیز کیک خرمالو مخصوص با طعمی بی نظیر

    داشتن یک دستور پخت کیک خیس همیشه لازم است. در فصل خرمالو درست کردن انواع دسر خوشمزه مثل یک کیک خرمالوی خیس خوشمزه با شیر و گردو و بافت نرم و خیس و اسفنجی کافی شاپی ایده هیجان انگیزی است.

    ۶- کیک خیس پرتقالی شکلاتی

    طرز تهیه مافین کیک شکلاتی خانگی با سس پرتقالی ساده و سریع

    کیک‌های خیس با طعم‌های مختلف طرفدارهای خاص خود را دارند، برای مثال کیک خیس موز و گردو، کیک خیس زعفرانی، کیک خیس وانیلی و کیک خیس شکلاتی و… . اما در فصل پاییز و زمستان، تهیه کیک خیس پرتقالی لطف دیگری دارد. ما قصد داریم طرز تهیه کیک خیس پرتقالی شکلاتی خانگی را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش دهیم.

    ۷- کیک شکلاتی جنگل سیاه

    طرز تهیه کیک شکلاتی جنگل سیاه چند لایه با تزئین خامه و گاناش شکلاتی - مجله  کوروش

    کیک شکلاتی جنگل سیاه یا کیک بلک فارست، یک کیک خوشمزه خیس و نرم شکلاتی و لطیف با روکش خامه و شربت گیلاس شیرین است که طعم فوق العاده‌ای دارد. شما می‌توانید این کیک پر از طعم و رنگ را برای مهمانی‌ها و دورهمی‌هایتان درست کنید و لذت ببرید.

    ۸- کیک خیس موز و گردویی

    طرز تهیه کیک موزی شکلاتی مجلسی با طعمی بی نظیر

    کیک خیس شکلاتی، پرتقالی و زعفرانی از جمله محبوب‌ترین کیک‌ها برای پذیرایی و سرو در مهمانی و دورهمی هستند. کیک خیس موزی به خاطر بافت نرم و در عین حال منسجم و همچنین طعم و عطر بی‌نظیر موز نیازی به خامه‌کشی ندارد و همین مسئله روند کار را بسیار آسان می‌کند.

    ۹- کیک خیس شکلاتی بی بی

    آموزش طرز تهیه کیک خیس قابلمه‌ای بدون فر به صورت مرحله ‌به‌ مرحله + نکات  طلایی | قنادی ناتلی

    اگر اهل تهران و یا شهرهای اطراف تهران باشید حتما اسم کیک شکلاتی بی بی را زیاده شنیده‌اید. یک کیک خوشمزه شکلاتی که اگر عاشق شکلات باشید بهترین انتخاب برای خرید کیک است. اگر هم اهل تهران نیستید بد نیست طرز تهیه کیک شکلاتی بی بی را بلد باشید چون یک کیک عالی و خوشمزه برای تولد و مهمانی و دورهمی‌ها محسوب می‌شود که اتفاقا طرز تهیه آن هم چندان سخت نیست.

    ۱۰- کیک خیس دبل چاکلت کافی شاپی

    طرز تهیه کیک دبل چاکلت | کیک شکلاتی دو لایه

    نظر خود را درج نمایید