09162426412
    Filters
    تنظیمات
    جستجو

    باکس گل برای تولد ، دسته گل تولد

    باکس گل  برای تولد ، دسته گل تولد

    غنچه ها می‌شکفند و به گل هایی درخشان تبدیل می‌شوند؛ این همان نمادی است که در یک باکس یا دسته گل تولد نهفته است و عشق شما را به عزیزانتان در روز تولدشان، با ظرافت گل ها و بادکنک ها نشان می‌دهد.

    غنچه ها می‌شکفند و به گل هایی درخشان تبدیل می‌شوند؛ این همان نمادی است که در یک باکس یا دسته گل تولد نهفته است و عشق شما را به عزیزانتان در روز تولدشان، با ظرافت گل ها و بادکنک ها نشان می‌دهد.

    خرید دسته گل تولد

    یکی از بهترین پیشنهادات برای روز تولد همسر و یا فرزندان، خرید گل برای تولد (Birthday flower) است. انتخاب هدیه در روز تولد اهمیت بسیار زیادی دارد و ممکن است شما را دچار چالش‎‌های خاصی کند. روز تولد به عنوان یکی از روزهای خاص برای هر فرد شناخته می‎شود و معمولا دوستان و نزدیکان با دادن هدایا و سوپرایز کردن آن‌ها، این روز را در خاطر عزیزان‎‌شان ماندگار می‌کنند. برای دادن هدیه تولد، نیازی به خریدن هدایای گران قیمت نیست، بلکه می‌توانید با خرید حتی یک دسته گل و یا یک باکس گل تولد با قیمت ارزان به همراه یک پیام محبت آمیز، عشق و محبت خود را به عزیزانتان تقدیم کنید.

    راهنمای سفارش دسته گل برای تولد

    مطمئنا پیش آمده است که بخواهید برای تولد یکی از عزیزان‌تان، گلی را خریداری کنید اما در زمان خرید، با توجه تنوع بسیار زیاد آن‌ها، ممکن است مشکلات زیادی داشته باشید. هدیه دادن گل برای روز تولد، می‌تواند یک روز .عالی را برای طرف مقابل ایجاد کند و بهتر است چنین هدیه‌ای با دقت خاصی انتخاب شود. اگر ترتیبی بدهید که ارسال گل به محیط کار طرف مقابل باشد، خیلی بهتر است؛ زیرا این اقدام شما می‌تواند تا ابد در خاطر وی باقی بماند

    در زمان خرید گل سورپرایز تولد باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه برخی از نکات مهم برای انتخاب دسته گل تولد را بررسی می‌کنیم.

    1) از بهترین انتخاب‌ها برای روز تولد، می‌تواند بین گل‌های رز، لیلیوم، ارکیده، رز، ژربرا، لیسین توس، آلسترومریا، داوودی، میخک و … باشد

    2) برای گل تولدت مبارک، با توجه به پیام و معنی آن، میزان علاقه شما نسبت به فرد مقابل، دسته گل و یا باکس گل‌تان را انتخاب کنید

    3) در زمان انتخاب گل‌ها حتما به تیپ شخصیتی فرد مقابل خود دقت داشته باشید، به عنوان مثال، برخی از ممکن است عاشق شادی و یا هیجان باشند. برای این تیپ شخصیت‌ها، می‌توانید گل‌های زرد رنگ را انتخاب کنید.

    4) برای این که هم از زیبایی و هم از کاربردهای گل‌های مختلف بهره ببرید، می‌توانید از ترکیب چندین گل استفاده کنید. پکیج تولد علاوه بر کادو و هدیه می تواند شامل گل و عروسک نیز باشد که می توانید با مراجعه به دسته بندی با کس گل و شکلات این محصولات را مشاهده کنید.

    5) ایده باکس گل حروف یا باکس گل اعداد برای زیباترین دسته گل تولد نیز می‌تواند بسیار لوکس و چشمگیر باشد

    6) اگر قصد خرید گل برای تولد همسر خود را دارید، بدون شک بهترین انتخاب برای شما گل رز قرمز است. این گل در سراسر جهان نشان عشق و محبت است و می‌توانید احساس شما را به خوبی منتقل کند

    7) اگر برای مادر خود می‌خواهید گلی را خریداری کنید، بهتر است به سراغ گل‌هایی مانند ارکیده و یا گل رز بروید. دقت داشته باشید که ترکیب آن‌ها در یک سبد گل، می‌تواند یک انتخاب بی نظیر باشد.

    اصول مهم برای خرید گل تولد برای افراد مختلف

    همانطور که بیان شد، سفارش گل هدیه تولد اهمیت بسیار زیادی دارد و در این زمان، باید دقت بسیار زیادی به شخصیت فرد مقابل خود داشته باشید. البته موارد زیادی می‌تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال، نوع ارتباط شما به فرد مقابل نیز می‌تواند در انتخاب شما تاثیر داشته باشد. در ادامه شرایط خرید گل تولد برای افراد مختلف را بررسی می‌کنیم.

    گل برای تولد همسر یا نامزد

    اگر متاهل هستید، یا در ارتباط با فردی هستید، گل‌ها می‌توانند یک راه عالی برای سورپرایز کردن مخاطبین خاص‌تان باشند. یک دسته گل رز قرمز یا صورتی، می‌تواند معنای عشق ماندگار را بیان کند. گل سرخ را می‌توانید به عنوان یک هدیه فوق العاده  به آدرس محل کار همسرتان ارسال کنید. یک تکه و چیز دیگری مانند هدیه‌ای که همیشه دوست داشته‌اند را در یک رستوران به آن تقدیم کنید. علاوه بر این، اگر فکر می‌کنید تنها دسته گل کم است، می‌توانید در کنارش کارت هدیه و یا هر ایده‌ دیگری را که دارید عملی کنید.

    گل هدیه دادن برای تولد دوست صمیمی

    هیچ قانونی برای هدیه دادن به یک دوست وجود ندارد و شما در این زمینه می‌توانید به راحتی هر انتخابی که خواستید انجام دهید. این موضوع حتی برای یک دوست جنس مخالف نیز صدق می‌کند  و حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید که گل‌ها هیچگاه پیام اشتباهی را ارسال نمی‌کنند. رزهای زرد رنگ نماد دوستی هستند و گل‌های رز طلایی نیز با طراوت هستند و معنی خاصی را در برنمی‌گیرند. پس می‌توانید هدیه مناسبی برای دوستان صمیمی شما باشند.

    نمونه دسته گل تولد مردانه

    مسلما خرید گل برای آقایان می‌تواند چالش‌های بسیار زیادی داشته باشد. در اولین قدم بهتر است ابتدا سلیقه مخاطب خود را در نظر داشته باشید. برای خرید دسته گل برای تولد مردان، می‌توانید از رنگ‌های مورد علاقه وی در ترکیب گل‌ها استفاده کنید. دقت داشته باشید که مردها معمولا به رنگ‌های تیره مانند آبی، طلایی و یا سبز علاقه دارند و همچنین از مدل‌های رسمی و لوکس به عنوان باکس گل مردانه بیشتر استقبال می‌کنند. تصور عامه بر این است که همیشه مردها باید برای خانم‌ها گل بگیرند. اما شما می‌توانید این قاعده را بر هم بزنید و با خرید یک گل زیبا برای تولد همسرتان، خستگی کار را از تن همسرتان دور کنید. همچنین با هدیه دادن گل، می‌توانید فرهنگ گل را در رابطه خود نهادینه کنید.

    نظر خود را وارد نمایید.